مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 22:102021-03-18اقتصادي

هیأتی ها سور و سات عید نیازمندان را فراهم کردند + عکس و فیلم


این روزها و در آستانه عید نوروز، هیأتی ها دوباره به میدان آمدند تا سفره خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خالی نباشد.

آن ها با سبدکالا، - صحبت های حنیف طاهری مداح هیأت عبدالله بن الحسن(ع) در خصوص کمک رسانی به نیازمندان در شب عید دومین مرحله بسته ارزاق برای نیازمندان توسط خیریه برکات نیمه دوم ماه رمضان انجام خواهد شد.

خیرین می توانند برای کمک به تهیه این بسته ها مبالغ نقدی خود را به شماره کارت 5022297000015433 به نام هیأت عبدالله بن الحسن(ع) واریز کنند.

طبخ سبزی پلو با ماهی برای نیازمندان   طبخ 1400 پرس سبزی پلو با ماهی مرکز نیکوکاری تکیه گاه هیأت الرضا(ع) نیز در آستانه شب عید طی دو مرحله 1400 پرس سبزی پلو با ماهی تهیه و میان نیازمندان در منطقه خیابان شهید هرندی توزیع کرد.

حسین دهباشی از مسئولین این هیأت می گوید: در محله اول سه شنبه 26 اسفندماه 700 پرس غذا طبخ و میان نیازمندان توزیع شد و در محله دوم نیز بناست در شب عید نوروز 700 پرس سبزی پلو با ماهی دیگر طبخ و توزیع شود.

بسته های ارزاق تهیه شده گروه جهادی شهدای مسجد ارک برای نیازمندان   1815 بسته ارزاق جهادی های مسجد ارک برای نیازمندان گروه جهادی شهدای مسجد ارک نیز قریب 10 روز است مشغول تهیه بسته های ارزاق برای نیازمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی ها سور و سات عید نیازمندان را فراهم کردند + عکس و فیلم

هیأتی ها سور و سات عید نیازمندان را فراهم کردند + عکس و فیلم