مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-19اقتصادي

خرید عیدانه به قیمت جان!


دغدغه خرید نوروزی مردم در بازار دهدشت فارغ از شیوع کرونای جهش یافته حکایت از بی تفاوتی مردم نسبت به این بیماری کشنده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سال گذشته در چنین روزهایی در شوک آمدن ویروسی بودیم که فکرش را هم نمی کردیم یک سال مهمان ناخوانده ما باشد.

این بیماری کشنده موج ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و همچنان سرکش و قدرتمند می تازد و جان می گیرد.

مهار نشد بلکه شیوع نوع جهش یافته آن آینده مبهمی پیش روی همه باز کرده و معلوم نیست با این رفتارهای اجتماعی و بی خیالی مردم در سال 1401 به کجا رسیده باشد.

عادی پنداری کرونا بعد از یک سال در حالی است که به گفته متولیان بهداشت و درمان تنها در یک روز نتیجه تست 70 نفر مثبت شد و این روزها صعود خیره کننده آمار رکوردهای تازه ای به ثبت می رساند.

بازار به عنوان یکی از کانون های همه گیری و جولان ویروس در آستانه نوروز شهر را به تکاپو انداخته و مردم فارغ از شیوع کرونای جهش یافته به قیمت رنگینی سفره عیدشان جان خود را به حراج گذاشته اند.

در حالی که یکی از مؤثرترین راه های کنترل کرونا پرهیز مردم از حضور در اماکن پرتردد است بازار دهدشت مملو از جمعیتی است که بی تفاوت به پروتکل های بهداشتی به خرید بدون هراس از کرونا مشغولند و اثری از سخت گیری ستاد مقابله با کرونا  مشاهده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید عیدانه به قیمت جان!

خرید عیدانه به قیمت جان!