مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-19سياسي

زمان مصاحبه تخصصی و عمومی آزمون فراگیر استخدامی اعلام شد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: مصاحبه تخصصی و عمومی پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان هرمزگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در جلسه هماهنگی کمیته مصاحبه استخدامی هشتمین آزمون فراگیر استخدامی استانداری، فرمانداری ها و ضمن تبریک قبولی افرد در مرحله اول آزمون استخدامی، بر انتخاب هرچه بهتر نیروهای اصلح و شایسته برای پست های مورد نیاز ارائه و بر رعایت هرچه بیشتر عدالت در انجام مصاحبه ها تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه در انجام مصاحبه های استخدامی و رفتاری باید افراد بومی آن منطقه در اولویت قرار گیرند، افزود: بنا بر جذب نیروی های نخبه بومی است تا هم ضمن داشتن تخصص علمی و دانش، شناخت بومی و کافی با محل خدمت شان داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به سلامت و بی طرفی داوران در مصاحبه ها اشاره کرد و افزود: از میان شرکت کنندگان در این آزمون 120 نفر به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شدند که پس از انجام مصاحبه تخصصی، بررسی شرایط و با توجه به کد رشته های مورد نیاز به استخدام درخواهند آمد.

وی ادامه داد: در این مصاحبه سعی می شود از جمع سه برابر ظرفیت شرکت کنندگان، افرادی که شایسته تر و از توان علمی بهتری برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان مصاحبه تخصصی و عمومی آزمون فراگیر استخدامی اعلام شد

زمان مصاحبه تخصصی و عمومی آزمون فراگیر استخدامی اعلام شد