مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-19سياسي

انتخابات 1400 فرصتی برای تبیین گفتمان دولت جوان حزب اللهی


همدان _ مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: انتخابات پیشرو را فرصتی برای تبیین و تبلیغ گفتمان دولت جوان حزب اللهی و مؤمن است.

- حمید پورحسینی در نشست قرارگاه دولت جوان حزب اللهی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان اظهار کرد: کشوری که حساب های بانکی آن مسدود شده نمی تواند در نقل و انتقال مالی داشته باشد، کشوری که تحریم دارویی است، نمی تواند دارو وارد کند.

با این وجود نه تنها در بسیاری از زمینه ها و پیشرفت ها در رتبه های نخست قرار دارد، بلکه در خیلی از موارد هم با کشورهای مطرح در شرایطی برابر است.

وی با بیان اینکه در همین بحث ، افزود: البته بسیجی که گفتم نه به آن معنا که طرف حتماً پرونده و اسمی در بسیج داشته باشد، بلکه هر فردی که دل در گرو این ملت و انقلاب داشت به عنوان فردی بسیجی در صحنه حاضر شد.

وی انتخابات پیشرو را فرصتی برای تبیین و تبلیغ گفتمان دولت جوان حزب اللهی و مؤمن دانست و گفت: البته گاهی دوستان فکر می کنند منظور از دولت جوان حزب اللهی یعنی دولتی که رییس جمهورش چهل ساله یا سی ساله باشد ولی منظور این نیست و اگر به صحبت های رهبر معظم انقلاب در مورد دولت جوان توجه کنیم می بینیم که در مورد حاج قاسم سلیمانی که 60 سال هم سن داشتند فرمودند که من با توجه به روحیه جوانی که از حاج قاسم سلیمانی دیده ام ایشان را تا 10 سال هم ابقای مسئولیت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400 فرصتی برای تبیین گفتمان دولت جوان حزب اللهی

انتخابات 1400 فرصتی برای تبیین گفتمان دولت جوان حزب اللهی