مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-19اجتماعي

تردد عادی و روان در جاده ها/ جریمه و نمره منفی در انتظار رانندگان پرخطر


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از تردد عادی و روان خودروها در جاده های کشور خبر داد.

- سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جاده های کشور روان و بدون مشکل در جریان است.

وی به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و گردوخاک برای استانهای مرکزی اشاره و تصریح کرد:احتمال بروز گردوخاک و کاهش میدان دید رانندگان در جاده ها متصور است؛ بنابراین در این شرایط پرهیز از سفر غیر ضروری توصیه می شود.

سرهنگ شیرانی افزود: در صورت سفر ضروری، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و احتیاط بیشتر در رانندگی الزامی است.

وی با بیان اینکه تردد در برخی از جاده ها به نسبت سال گذشته_ که محدودیت کامل سفرها اعلام شده بود_ افزایش محسوسی داشته است، گفت: بررسی تردد در شهرها بیانگر رعایت پرهیز از سفر توسط مردم نیز بوده و از همکاری و همراهی مردم در اجرای توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر می کنیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع بوده و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرها کشور در گروه قرمز و نارنجی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد عادی و روان در جاده ها/ جریمه و نمره منفی در انتظار رانندگان پرخطر

تردد عادی و روان در جاده ها/ جریمه و نمره منفی در انتظار رانندگان پرخطر