مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-19سياسي

اشتغال جوانان کرمانشاهی بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه جوانان سرمایه های اصلی کشور هستند، گفت: اشتغال جوانان کرمانشاهی بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر کرمانشاه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تبریک میلاد امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: دعاها و مناجات هایی که از امام حسین (ع) به جا مانده است عمدتاً مربوط به روز عاشورا است و آن حضرت تبلیغ جهاد در راه خدا و ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم را انجام داد.

وی افزود: در زیارت نامه امین الله و زیارت نامه امام حسین (ع) می خوانیم که شهادت می دهیم امام حسین (ع) در راه خداوند متعال جهاد کرده و حق جهاد در راه خداوند را به جا آورده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تمام پیغمبران الهی به پیروزی و شکست فکر نمی کردند و تنها به انجام وظیفه توجه داشتند، حضرت نوح 900 سال مردم را به دین الهی دعوت کرد اما تنها 80 نفر به او ایمان آوردند.

علما بیان کرد: امام خمینی (ره) در اطلاعیه ها و بیانیه های خود در سال 1342 که انقلاب هنوز شکل نگرفته بود می فرمودند ما به وظیفه دینی خود عمل می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امام علی (ع) می فرماید لباس تقوا جهاد است و امام خمینی (ع) با پشتوانه دینی خود به آمریکا گفتند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد و شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال جوانان کرمانشاهی بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد

اشتغال جوانان کرمانشاهی بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد