مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-19سياسي

تکیه بر خاندان عصمت و طهارت زینت اهل آسمان است


طبق آیات قرآن تمام جلوه هایی که در عالم وجود دارد زینت های زمین است و کسی با داشتن این ها زینت آسمانی پیدا نخواهد کرد چراکه زینت اهل آسمان چیزهای دیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید مهدی میرباقری طی سخنانی در حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: هر چه در عوالم از خیروبرکت و رزق نازل می شود به شفاعت وجود مبارک نبی اکرم و اهل بیت(ع) ایشان است و حتی انبیاء الهی هم رزقشان از مسیر نبی اکرم و ائمه معصومین نازل می شود.

وی افزود: امام هادی علیه السلام در زیارت جامعه کبیره می فرماید صلوات موجب گوارایی اخلاق انسان می شود و خلقت انسان تطهیر و طهارت نفس را در پی دارد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حقیقت صلوات اقرار به مقام خاندان عصمت و طهارت است و هر صلواتی یک عهدی را بر انسان به دنبال دارد که یکی از آن عهدها تبعیت از خاندان عصمت و طهارت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: خاندان عصمت و طهارت کشتی های نجاتی هستند که در این دنیای متلاطم انسان ها را به ساحل امن می رسانند.

ائمه معصومین پناهگاه انسان ها هستند که می توانند انسان ها را از فتنه ها عبور دهند و تنها کسانی می توانند به مقصد برسند که ملازم حضرات معصومین باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر خاندان عصمت و طهارت زینت اهل آسمان است

تکیه بر خاندان عصمت و طهارت زینت اهل آسمان است