مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-19اقتصادي

پرداخت عیدی و کمک هزینه کرونا به هنرمندان هرمزگان


با پیگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری صندوق هنر، پرداخت کمک هزینه کرونا و عیدی به اصحاب فرهنگ و هنر عضوصندوق اعتباری هنر دارای هنرکارت در آستانه سال نو صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی ضمن تبریک سال نو به هنرمندان و جامعه فرهنگ هنر استان افزود:این اقدام شایسته در سطح کشور بی نظیر بوده  نقش به سزایی در رفاه حال هنرمندان داشته و دارد.

وی به میزان حمایت ها و کمک ها اشاره کرد و بیان داشت: کمک هزینه کرونا به تعداد 386 نفر هرنفر 15میلیون ریال جمعا به مبلغ  5 میلیارد و 790 میلیون ریال، پرداخت عیدی به اصحاب فرهنگ و هنر دارای هنر کارت به تعداد 386 نفر هرنفر15میلیون ریال جمعا به مبلغ 5 میلیارد و 790 میلیون ریال  بخشی از این کمک هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: در سه ماهه سوم سال 99 جمعا  مبلغ 11 میلیاردو 580 میلیون ریال درقالب کمک هزینه کرونا به هنرمندان کمک بلاعوض شده و 172 نفر از هنرمندان بیمه تامین اجتماعی و190 نفر از هنرمندان نیز بیمه تکمیلی درمان درسال 99 شده اند.

کمالی زرکانی اضافه کرد: برقراری کمک مستمری هنرمندان پیشکسوت به تعداد 30نفراز هنرمندان پیشکسوت، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی فروردین و اردیبهشت خرداد سال 99 به دلیل شرایط کرونای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت عیدی و کمک هزینه کرونا به هنرمندان هرمزگان

پرداخت عیدی و کمک هزینه کرونا به هنرمندان هرمزگان