مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-20فرهنگي

هدیه نوروزی «تک تیرانداز» به مردم/ برای این خطرپذیری تردید نکردیم


تهیه کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز» از فیلم های حاضر در جشنواره سی ونهم فیلم فجر که پیش از اکران عمومی قرار است روانه آنتن تلویزیون شود، درباره این تصمیم توضیحاتی ارائه کرد.

- تهیه کننده فیلم سینمایی تک تیرانداز از فیلم های حاضر در جشنواره سی ونهم فیلم فجر که پیش از اکران عمومی قرار است روانه آنتن تلویزیون شود، درباره این تصمیم توضیحاتی ارائه کرد.

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه های ویژه میدانی را دریافت کرد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پخش تلویزیونی این فیلم پیش از اکران سینمایی بیان کرد: از نظر فنی فیلم سینمایی تک تیرانداز قابلیت هایی را دارد که تماشای آن در سینما قطعاً برای مخاطب جذاب تر خواهد بود اما دلیلی که این تصمیم از سوی بنیاد فرهنگی روایت فتح و سازمان بسیج به عنوان مالکان این فیلم گرفته شد، این بود که در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و محدودیت های موجود، این فیلم در نخستین روزهای سال نو، به عنوان عیدی به مردم ایران هدیه شود.

وی افزود: شاید این فیلم قهرمان محور بتواند رضایت مردم را حداقل برای دو ساعت جلب کند تا ان شالله بعدها در شرایط بهتر بتوانیم فیلم را اکران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه نوروزی «تک تیرانداز» به مردم/ برای این خطرپذیری تردید نکردیم

هدیه نوروزی «تک تیرانداز» به مردم/ برای این خطرپذیری تردید نکردیم