مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-20سياسي

تبریک نوروزی رییس جهاددانشگاهی


رییس جهاددانشگاهی به مناسبت آغاز سال1400 با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو تاکید کرد: با لطف خداوند و تلاش همکاران در سراسر کشور، هدف همه ما در سال 1400 باید این باشد که علی رغم مشکلات تحمیل شده بر کشورمان چه به لحاظ تحریم و چه به لحاظ مسائل مدیریتی و سیاسی، - سال موفقی را برای جهاددانشگاهی در جهت خدمت به مردم، همه همکاران و خانواده های محترم آنها داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام دکتر حمیدرضا طیبی به شرح زیر است: یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت و اعیاد شعبانیه را به همه همکاران و خانواده ارزشمندشان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

یاد امام و شهدا را گرامی می داریم و برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهور و اعضای محترم هیئت دولت و تمام افراد صدیق جمهوری اسلامی ایران آرزوی سلامتی و بهروزی داریم.

یادی می کنیم از تمام خانواده بزرگ رفتگان جهاددانشگاهی، به ویژه عزیزانی را که در سال 1399 به واسطه ویروس کرونا از دست دادیم، برای آن ها رحمت و مغفرت و علو درجات از خداوند متعال خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک نوروزی رییس جهاددانشگاهی

تبریک نوروزی رییس جهاددانشگاهی