مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-20اقتصادي

قطار پرشتاب رکوردهای فولادمبارکه متوقف شدنی نیست


قطار پرشتاب رکوردهای فولاد مبارکه متوقف شدنی نیست و با تولید هفت میلیون تن تختال و 10 میلیون تن فولاد خام شعار سال 99 را تحقق بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، در مواجهه با بادهای سهمگین هجمه ها آنچه را که لیاقتش را داشت به دست آورد.

وی افزود: فولاد مبارکه ثابت کرد این فرزند خلف انقلاب اسلامی در عرصه صنعت و اقتصاد امروز به شکوفایی کامل دست پیدا کرده و می تواند با درنوردیدن مرزهای تولید و کسب رکوردهای متعدد یکی پس از دیگری تاریخ سازی کند.

رکورد تولید 7 میلیون تختال و 10 میلیون تن فولاد خام مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان این مطالب اظهار کرد: دست یابی به رکورد تولید بیش از 7 میلیون تن تختال در کارخانه اصلی و مادر فولاد مبارکه و 10 میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه در آخرین روزهای سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده بود؛ لبیک جانانه ای بود به خواسته قلبی مقام معظم رهبری و فولاد مردان فولاد مبارکه بار دیگر اثبات کردند فارغ از همه حاشیه ها دریایی از غیرت و کوهی از عزم و اراده هستند و با همتی که دارند می توانند در جامعه سفیران امید باشند.

کارستان جهش تولید با رکوردهای متعدد عظیمیان به تلاش ستودنی کارکنان متخصص فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: کارکنان متخصص گروه فولاد مبارکه از ابتدای امسال با عزمی مضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار پرشتاب رکوردهای فولادمبارکه متوقف شدنی نیست

قطار پرشتاب رکوردهای فولادمبارکه متوقف شدنی نیست