مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 21:202021-03-20پزشكي

بایدها و نبایدهای تغذیه در نوروز


افراد نباید یادشان برود رژیم غذایی مانند یک دوست همیشه و همه جا با شماست، حتی در تعطیلات نوروز؛ بنابراین رعایت رژیم غذایی و ورزش حتی در عید نباید فراموش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تغذیه در نوروز همواره مورد توجه و توصیه متخصصان و کارشناسان تغذیه بود به ویژه در روزهای قرنطینه خانگی و کاهش تحرک باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه سمیه صمدی کارشناس تغذیه و رژیم درمانی در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: افراد نباید یادشان برود رژیم غذایی عین یک دوست همیشه و همه جا با شماست، حتی در تعطیلات نوروز؛ بنابراین رعایت رژیم غذایی و ورزش حتی در عید نباید فراموش شود.

وی افزود: افراد می توانند هم وزن شان را کاهش داده و هم از تعطیلات عید لذت ببرند و به شرط آنکه اعتدال را در برنامه غذایی شان رعایت کنند.

کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بیان کرد: انتخاب درست مواد غذایی سالم راه حل خوبی برای جلوگیری از چاقی در این ایام است، پس بهتر است تمرین کنید که ریزه خواری را در این ایام کنار بگذارید؛ چون مواد غذایی که در این ایام در دسترس شماست اغلب پرکالری هستند و خوردن حتی مقادیر کم از همه غذاها و تنقلات باعث دریافت کالری زیاد در طول روز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای تغذیه در نوروز

بایدها و نبایدهای تغذیه در نوروز