مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 09:402021-03-21اقتصادي

پیش بینی بورس 1400


دکتر امیرآبادی مدرس بازارهای مالی می گوید: در سال جاری قیمت سهم ها به حالت تعادل بر می گردد به نحوی که ارزش دلاری آن ها متناسب با شرایط تعادلی بازار شود.

- ، می گویند دزدی برای سال های زیاد در زندان، زندانی بود به گونه ای که رییس زندان، زندانیان و زندانبانان تغییر کردند، این زندانی تلویزیون زندان را به زندانیان و وسایل زندان را به زندانبان می فروخت و با همین سبک و سیاق دولت در حال فروش اوراق است و رییس جمهور بعدی باید کارهای این رییس جمهور را جمع کند دکتر امیر آبادی مدرس بازارهای مالی با این مثال سعی کرد شرایط بازارهای مالی ایران را برای سال 1400 بررسی کند.

او می گوید محتمل ترین سناریو برای بازار بورس در سال اینده کاهش قیمت شرکت های کوچک و اصلاح قیمت شرکت های بزرگ است.

این کارشناس در گفتگو با بازار به پیشبینی بازارهای مالی به خصوص بورس برای سال 1400 پرداخت که در ادامه این گفتگو را می خوانید.

اگر کسی به شما بگوید وارد بورس شوید و بورس خوب است، مگر به شما دروغ گفته، ایراد از خود شما می باشد، چرا که بدون علم و دانش وارد بازار شدید *وضعیت بازارهای مالی در ایران به خصوص بازار سهام را برای سال پیش رو چگونه پیشبینی می کنید؟قبل از اینکه به سوال شما بپردازم ذکر این نکته به نظرم دارای اهمیت است، شما باید در ابتدا تحقیق کنید و تنها بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بورس 1400

پیش بینی بورس 1400