مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 11:202021-03-21پزشكي

بهبودی 97 درصد از مبتلایان به کرونا در فارس


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمان فارس برای نجات هم استانی های مبتلابه کروناویروس گفت: از تعداد 182 هزار و 167 مبتلا در فارس 9785 درصد آنان به صورت سرپایی درمان و به آغوش خانواده بازگشته اند که این عدد در کشور بسیار قابل توجه است.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمان فارس برای نجات هم استانی های مبتلابه کروناویروس گفت: از تعداد 182 هزار و 167 مبتلا در فارس 9785 درصد آنان به صورت سرپایی درمان و به آغوش خانواده بازگشته اند که این عدد در کشور بسیار قابل توجه است.

اورنگ ایلامی یکشنبه یکم فروردین در حاشیه بازدید معاون پرستاری وزیر بهداشت از بیمارستان های شیراز، با اشاره به اینکه از ابتلای شیوع کرونا تاکنون از 182 هزار و 167 مبتلا در فارس تنها 22هزار و 61 نفر بستری و مابقی خدمات سرپایی دریافت کرده و درمان شده اند و یا در حال طی دوران نقاهت به سر می برند، اظهار کرد: کادر درمان این دانشگاه با از جان گذشتگی های خود تلاش دارند بیماران را از مرگ حتمی نجات دهند و به آغوش خانواده بازگردانند.

او ادامه داد: متأسفانه همچنان کرونا در فارس قربانی می گیرد که هم اکنون 32 بیمار مبتلابه کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که نیاز است مردم فهیم فارس برای این بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 97 درصد از مبتلایان به کرونا در فارس

بهبودی 97 درصد از مبتلایان به کرونا در فارس