مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 13:152021-03-21اجتماعي

خودروهای غیربومی به فوریت از دماوند خارج شوند


فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به تغییر وضعیت این شهرستان به نارنجی گفت: خودروهای غیربومی که در دماوند حضور دارند تقاضا داریم که هر چه سریعتر نسبت به خروج از شهرستان اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ورودی مهرآباد به سمت دماوند باز است و این انسداد تنها به مدت یک ساعت جهت تذکر به مسافران نوروزی انجام شد.

وی گفت: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان تهران و تغییر وضعیت شهرستان دماوند به نارنجی، تردد بین شهری از تهران به دماوند نیز دارای محدودیت خواهد بود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: به این ترتیب از مسافرین محترمی که در شهرستان دماوند حضور دارند تقاضا داریم که هر چه سریعتر نسبت به خروج از شهرستان اقدام کنند.

حیدری در ادامه بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان اعلام 72 ساعت برای خروج پلاک های غیر بومی، از فردا برخورد قانونی و اعمال جریمه 500 هزار تومانی برای خودروهای دارای پلاک غیر بومی در همه نقاط شهرستان دماوند اعمال خواهد شد و این موضوع توسط دوربین های پلاک خوان و حضور فیزیکی پلیس راه و راهور انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای غیربومی به فوریت از دماوند خارج شوند

خودروهای غیربومی به فوریت از دماوند خارج شوند