مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 13:552021-03-21سياسي

نیکوکار سنندجی 6000 پرس غذای گرم به نیازمندان اهدا کرد


مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ضمن اشاره به کمک یکی از خیران برای تهیه و توزیع 6000 پرس غذا برای نیازمندان از توزیع 220 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان کردستانی در سال 99 خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ضمن اشاره به کمک یکی از خیران برای تهیه و توزیع 6000 پرس غذا برای نیازمندان از توزیع 220 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان کردستانی در سال 99 خبر داد.

محمد رسول شیخی زاده با حضور در آشپزخانه طبخ غذای نیازمندان در سنندج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال 99 بر اجرای کمک های مومنانه و مواسات، عنوان کرد: کمیته امداد در این جهت با اجرای طرح ایران همدل درکنار همه نهاد ها و دستگاه ها برای کمک به نیازمندان قرار گرفت.

وی افزود: این کمک ها با توجه به شیوع ویروس کرونا و کسانی که در دوران این بیماری دچار آسیب و مشکلات اقتصادی شدند با تهیه بسته های معیشتی و تهیه و توزیع غذای گرم انجام شد.

شیخی زاده ادامه داد: کمیته امداد با راه اندازی آشپزخانه پخت غذا در سنندج و سایر شهرستان ها در دو مرحله 220 هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان و خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع کرد.

وی گفت: با کمک و همت یکی از خیرین 6 هزار پرس غذا پخت و در بین مددجویان این نهاد توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکار سنندجی 6000 پرس غذای گرم به نیازمندان اهدا کرد

نیکوکار سنندجی 6000 پرس غذای گرم به نیازمندان اهدا کرد