مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 03:152021-03-21سياسي

20 تیم نظارتی فعالیت تاسیسات گردشگری کرمانشاه را رصد می کنند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز 20 تیم نظارتی وضعیت تاسیسات گردشگری استان را رصد می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز 20 تیم نظارتی وضعیت تاسیسات گردشگری استان را رصد می کنند.

علی صابر بااشاره به تشدید نظارت ها بر فعالیت تاسیسات گردشگری استان، اظهار کرد: به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات دهی مناسب تاسیسات گردشگری استان به مسافران نوروزی 40 نفر از همکاران این اداره کل در قالب 20 تیم کار نظارت را انجام خواهند داد.

صابر با اعلام اینکه در دو روز گذشته بیش از 220 مورد بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده، افزود: نظارت بر عملکرد تاسیسات مجاز و رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن در دستور کار این تیم های نظارتی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه اقامت صرفا در اماکن دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجاز است، تصریح کرد: هرگونه اقامت در مدارس، پارک ها و سایر اماکن غیر مجاز ممنوع است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: تیم های نظارت در سطح استان با بازدیدهای شبانه روزی با هماهنگی دستگاه های نظارتی با فعالیت اماکن غیرمجاز برخورد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 تیم نظارتی فعالیت تاسیسات گردشگری کرمانشاه را رصد می کنند

20 تیم نظارتی فعالیت تاسیسات گردشگری کرمانشاه را رصد می کنند