مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 04:152021-03-22حوادث

سقوط یک نوجوان افغانستانی در ارتفاعات دربند


سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات اعلام کرد: عصر دیروز (یکشنبه) یک نوجوان تبعه افغانستان به دلیل سقوط از ارتفاعات بندیخچال دربند، که دچار آسیب دیدگی شدید در ناحیه گردن و کتف شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جمال شریفی شامگاه یکشنبه توضیح داد: ساعت 17 و 50 دقیقه یکشنبه گزارشی مبنی بر سقوط از ارتفاع یک نوجوان 18 ساله در ارتفاعات دربند به مرکز فرماندهی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان تهران گزارش و بی درنگ یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادونجات کوهستان دربند به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از رسیدن تیم اعزامی و ارزیابی ها مشخص شد، نامبرده به دلیل سقوط از ارتفاع، از ناحیه کتف و گردن دچار آسیب دیدگی شدید شده بود که پس از اقدام های اولیه و ثابت کردن اعضا، مصدوم به پایین کوه انتقال داده شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: مصدوم پس از انتقال به پایین کوه جهت درمان تکمیلی و انتقال به مرکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس شد و عملیات در ساعت 19 و 35 دقیقه با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شمیرانات دارای پنج پایگاه امداد و نجات در گردنه قوچک (ورودی لواسانات و رودبار قصران)، دربند، کلکچال، شیرپلا و نمایشگاه بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط یک نوجوان افغانستانی در ارتفاعات دربند

سقوط یک نوجوان افغانستانی در ارتفاعات دربند