مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 05:202021-03-22فناوري

با چشمان باز گردشگر مجازی شوید


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم باید مراقب نصب بدافزارها هنگام دانلود برنامه های گردشگری مجازی باشند، - گفت: منبع دانلود برنامه ها در فضای مجازی بسیار مهم است و توصیه می شود کاربران برنامه های مورد نیاز خود را از مراجع رسمی و سایت های معتبر دریافت کنند.

سرهنگ علی محمدپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا و عدم سفر بسیاری از هم وطن ها، سودجویان سایبری با سوءاستفاده از علاقه کاربران برای تماشای آنلاین نقاط مختلف دنیا، اقدام به طراحی بدافزارهایی با عناوین فریبنده ای چون سفر مجازی به نقاط مختلف دنیا، توریسم مجازی، گردشگری مجازی، گردشگری سایبری، مشاهده آنلاین شهرهای دنیا و .

کرده و در فضای مجازی منتشر می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید مراقب نصب بدافزارها هنگام دانلود برنامه های گردشگری مجازی باشند، افزود: منبع دانلود برنامه ها در فضای مجازی بسیار مهم است و توصیه می شود کاربران برنامه های مورد نیاز خود را از مراجع رسمی و سایت های معتبر دریافت کنند.

رییس پلیس فتای خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در صورت واریز وجه به صورت آنلاین حتماً توجه داشته باشید که آدرس تمامی درگاه های پرداخت بانکی نیز باید به shaparak.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با چشمان باز گردشگر مجازی شوید

با چشمان باز گردشگر مجازی شوید