مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 05:352021-03-22دانش

ساخت دستگاه ضد عفونی کننده در دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه


سیروس یوسفی خاتونی، رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد اقدامات دانشکده در زمینه مقابله با ویروس کرونا گفت: - رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه در مورد اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با ویروس کرونا گفت: ساخت دستگاه های ضد عفونی کننده یکی از اقدامات این دانشکده در راستای مقابله با کرونا بوده است.

سیروس یوسفی خاتونی، رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد اقدامات دانشکده در زمینه مقابله با ویروس کرونا گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا تولید ماسک و گان با همکاری دانشجویان بسیجی بوده است.

خاتونی مطرح کرد: یکی دیگر از اقدامات دانشکده در زمینه مقابله با ویروس کرونا ساخت دستگاه های ضد عفونی کننده بوده که در مرکز دانشکده نصب شده است.

رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه در ادامه با اشاره به تعمیرات خوابگاه های دانشجویی دانشکده خاطرنشان کرد: سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا، دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی دانشکده حضور نداشتند و ما از این فرصت استفاده کردیم و خوابگاه های دانشجویی که نیاز به تعمیر داشت را بازسازی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه ضد عفونی کننده در دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه

ساخت دستگاه ضد عفونی کننده در دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه