مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 07:402021-03-22ورزشي

اعزام تیم جودو ناشنوایان به مسابقات جهانی فرانسه


تیم جودو ناشنوایان در حالی برای شرکت در مسابقات جهانی آبان ماه عازم فرانسه می شود که یک سال به دلیل کرونا از تمرینات و مسابقات دور بوده است.

- تیم جودو ناشنوایان در حالی برای شرکت در مسابقات جهانی آبان ماه عازم فرانسه می شود که یک سال به دلیل کرونا از تمرینات و مسابقات دور بوده است.

محمدرضا لویی مقدم، رییس انجمن جودو ناشنوایان در گفت وگو با ایسنا، درباره برنامه جودوکاران ناشنوا در سال 1400، اظهار کرد: پس از به تعویق افتادن مسابقات جهانی جودو ناشنوایان در فروردین سال گذشته از سوی فدراسیون جهانی، این مسابقات آبان ماه امسال در فرانسه برگزار خواهد شد که برای انتخاب نفرات اعزامی به این تورنمنت به کمیته استان های سراسر کشور برای کشف و شناسایی استعدادهای خود تا اواخر اردیبهشت فرصت دادیم تا نفرات اصلی خود را برای شرکت در انتخابی تیم ملی به ما معرفی کنند.

وی از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جودو ناشنوایان در دو بخش زنان و مردان در خرداد ماه خبر داد و افزود: با توجه به این که جودوکاران ناشنوا مدت یک سال است که از تمرینات و مسابقات دور بودند برای شناسایی بهترین نفرات جهت دعوت به اردوی تیم ملی، خرداد ماه مسابقات انتخابی برگزار و سپس در تیر اولین اردوی تیم ملی را آغاز خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم جودو ناشنوایان به مسابقات جهانی فرانسه

اعزام تیم جودو ناشنوایان به مسابقات جهانی فرانسه