مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 09:352021-03-22سياسي

تشریح فعالیت های هیأت دانشجویی امیرکبیر در سال 99


رستم نژاد، مسئول هیأت دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون فعالیت هایی که این هیأت دانشجویی در سال گذشته انجام داده است، - مسئول هیات دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: یکی از فعالیت هایی که در دوران کرونا با شدت بیشتری انجام شد، تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند بود.

رستم نژاد، مسئول هیأت دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون فعالیت هایی که این هیأت دانشجویی در سال گذشته انجام داده است، گفت: با شیوع کرونا و همه گیری آن، عمده فعالیت های ما که در قالب برگزاری مراسم حضوری اعم از مولودی و عزاداری بود را به صورت مجازی و آنلاین برگزار کردیم و در قالب هیأت مجازی ارتباط خود را با دانشجویان مستمر نگه داشتیم.

وی افزود: یک طیف از کارهایمان که قبلا هم صورت می گرفت، اما الان شدت خیلی بیشتری گرفته و بیشتر در حال انجام است را کماکان حضوری برگزار کردیم.

یکی از آنها، تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند بود که طی آن برای گذران معیشت خانواده های شناسایی شده اقلامی در نظر گرفته و پس از تهیه و بسته بندی اهدا می شد.

مسئول هیأت دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، گفت: از جمله کار های دیگری که در این یک سال انجام دادیم، این بود که سعی کردیم بار فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیت های هیأت دانشجویی امیرکبیر در سال 99

تشریح فعالیت های هیأت دانشجویی امیرکبیر در سال 99