مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 12:402021-03-22سياسي

ساختار دانشگاه شریف بازنگری می شود/تصویب آیین نامه مالکیت فکری


رییس دانشگاه شریف از بازنگری ساختار و تشکیلات این دانشگاه از سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه به هدف ساماندهی ساختار سازمانی و کمک به بهره وری منابع انسانی تعریف شده است.

- رییس دانشگاه شریف از بازنگری ساختار و تشکیلات این دانشگاه از سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه به هدف ساماندهی ساختار سازمانی و کمک به بهره وری منابع انسانی تعریف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود فتوحی در پیامی که به مناسبت آغاز سال جدید منتشر شد، گزارشی از عملکرد پژوهشی یکسال گذشته دانشگاه صنعتی شریف ارائه داد و گفت: این دانشگاه به دنبال شیوع ویروس کرونا در بهمن 1398 بلافاصله و بدون وقفه فعالیت های خود را به صورت غیرحضوری ادامه داد.

کلاس های درس، جلسات دفاع از پایان نامه ها و رساله ها و نیز تعامل استادان با دانشجویان در بستر مجازی برگزار شد و بسیاری از امور جاری دانشگاه اعم از آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اداری در این بستر طراحی و اجرا شدند.

وی صریح کرد: علی رغم شرایط خاصی که در آن قرار داشتیم، دانشگاه شریف در سال 1399 موفقیت های زیاد و پرافتخاری را نیز کسب کرد.

به گونه ای که در حوزه آموزش با بیشترین چالش روبرو بوده ایم و کلاس های مجازی به اثربخشی کلاس های حضوری نیست ضمن اینکه برگزاری کلاس های عملی به روش مجازی امکان پذیر نبوده و یا با کیفیت مورد نظر نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار دانشگاه شریف بازنگری می شود/تصویب آیین نامه مالکیت فکری

ساختار دانشگاه شریف بازنگری می شود/تصویب آیین نامه مالکیت فکری