مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 18:052021-03-22بين الملل

بن سلمان از بیم کودتا از مزدوران خارجی به عنوان محافظ استفاده می کند


یکی از مخالفان سرشناس سعودی گفت که ترس از احتمال کودتای نظامی باعث شده است که ولی عهد سعودی به هیچ وجه از نیروهای گارد پادشاهی استفاده نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگره بین الملل خبرگزاری فارس، سعید الفقیه، از مخالفان دولت سعودی از احتمال وقوع کودتای نظامی و ترس ولی عهد سعودی از این کودتا خبر داد.

این مخالف سیاست های محمد بن سلمان در افشاگری خود علیه او دوشنبه گفت که بر اساس اطلاعاتی که دارد، ولی عهد سعودی از ترس وقوع کودتا علیه خود از نیروهای مزدور خارجی به عنوان محافظ استفاده می کند.

الفقیه گفت که محمد بن سلمان همچنین از بازگشت پسرعموی برکنار شده اش محمد بن نایف ، ولی عهد برکنار شده و عمویش شاهزاده احمد بن عبدالعزیز هراسان است.

او گفت که ولی عهد سعودی که سودای پادشاهی در سر دارد، به توانمندی ها و حفاظت نیروهای سعودی اعتماد ندارد، از این رو، مزدور استخدام کرده است.

به گفته این مخالف سعودی، نیروهای گارد پادشاهی صرفاً حفاظت صوری از ولی عهد سعودی را برعهده دارند و همه کارها و حافظت از او برعهده خارجی هاست.

طی سال های گذشته، گزارش هایی منتشر شده از سوی منابع داخلی آگاه و رسانه های غربی حکایت از آن دارد که سیاست ها و اقدامات بن سلمان اکثر شاهزادگان را ناراحت کرده و احتمال کودتا علیه او زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان از بیم کودتا از مزدوران خارجی به عنوان محافظ استفاده می کند

بن سلمان از بیم کودتا از مزدوران خارجی به عنوان محافظ استفاده می کند