مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 04:552021-03-23دانش

برگزاری آزمون های 100 درصد الکترونیکی در پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه 100 درصد آزمون ها و کلاس های آموزشی این دانشگاه به صورت تمام الکترونیکی برگزاری می شود، گفت: قبل از شیوع کرونا حدود 15 درصد دروس و 30 درصد آزمون ها در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی برگزار می شد.

- رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه 100 درصد آزمون ها و کلاس های آموزشی این دانشگاه به صورت تمام الکترونیکی برگزاری می شود، گفت: قبل از شیوع کرونا حدود 15 درصد دروس و 30 درصد آزمون ها در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی برگزار می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا زمانی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: سال 99، سال سختی برای مردم بود.

شیوع بیماری کرونا و ترس و نگرانی ناشی ازآن، محدود شدن حضور افراد در کنار همدیگر، تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، عدم امکان حضور در کلاس مدارس و دانشگاه ها و فداکاری کادرعزیز درمان برای حفظ سلامتی مردم ، روزهای غم بار، سخت و در عین حال همراه با تجربه و درس های جدیدی را رقم زد.

وی تصریح کرد: بیماری کرونا طی یکسال اخیر، همانطور که تاثیر بسیار عمیقی در جسم و روان مردم بر جای گذاشت و تهدیدی جدی برای سلامت مردم به شمار می رفت، فرصت های نوین یادگیری، گسترش تعامل مجازی و بسترهای جدید آموزش الکترونیکی را نیز به همراه داشت و تمامی مردم به نحوی سعی کردند صدمات این بیماری را با گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون های 100 درصد الکترونیکی در پیام نور

برگزاری آزمون های 100 درصد الکترونیکی در پیام نور