مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 05:252021-03-23اقتصادي

محور گناوه - دیلم تکمیل می شود/ آغاز احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم


محور گناوه به دیلم که سالیان طولانی جان خیلی از هموطنان عزیز را می گرفت و به جاده مرگ معروف بود امروز 30 کیلومتر از آن آسفالت شده و 6 کیلومتر منتهی به شهر دیلم زیرسازی انجام گرفته و این پروژه از پروژه های اولویت دار شهرستان است و امیدواریم .

- احمد دشتی در گفتگو با فارس در شهرستان دیلم اظهار داشت: در بدو ورود به فرمانداری شهرستان دیلم برنامه های مختلفی برای حضور در مجامع عمومی و دیدار با اقشار مختلف مردم تدارک دیده شده بود اما باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، تمامی برنامه های تجمعی برای سلامتی مردم لغو شد.

  فرماندار دیلم در خصوص تعطیلی خودجوش کسبه و بازاریان دیلم در زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرستان افزود: ما بهترین مردم دنیا را داریم به طوری که در بهترین فصل تجارت کسبه های دیلم با تعطیلی مغازه ها و محل کسب خود در کنار مجموع های دولتی ایستادند و همکاری کامل را برای مهار این ویروس کردند وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در مهار و مبارزه با ویروس کرونا توفیقی هم حاصل شده است به دلیل همکاری مردم با مجموع دولت بوده است.

  دشتی افزود: در تیم های بازرسی که تشکیل شد تاکید این بوده که با روش تعاملی و ارشادی با مردم صحبت شود چرا که مردم همیشه در شرایط سخت یار و یاور ما بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور گناوه - دیلم تکمیل می شود/ آغاز احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم

محور گناوه - دیلم تکمیل می شود/ آغاز احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم