مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 06:002021-03-23اقتصادي

55 درصد از مراکز اقامتی خراسان رضوی فعال است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: 55 درصد از کل مراکز و تاسیسات گردشگری استان شامل هتل و متل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: 55 درصد از کل مراکز و تاسیسات گردشگری استان شامل هتل و متل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، خانه مسافر و اقامت گاه بوم گردی در نوروز امسال فعال است.

ابوالفضل مکرمی فر با اعلام این خبر اظهار کرد: 944 واحد اقامتی از مجموع هزار و 741 واحد در استان فعال و سایر تاسیسات گردشگری خراسان رضوی به دلیل شرایط کرونا و کاهش گردشگران مجبور به حذف فعالیت خود شده اند.

وی افزود: از کل واحدهای مزبور 43 درصد از هتل و متل ها، 57 درصد از هتل آپارتمان ها، 44 درصد از مهمان پذیرها، 55 درصد از خانه های مسافر و 100 درصد از اقامت گاه های بوم گردی در نوروز امسال فعالیت دارند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، مکرمی فر عنوان کرد: در نوروز امسال 25 درصد از کل اماکن اقامتی خراسان رضوی تکمیل شده است که این میزان ظرفیت در مراکز اقامتی فعال به 45 تا 50 درصد می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ابراز کرد: امیدوارم با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی از سوی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد از مراکز اقامتی خراسان رضوی فعال است

55 درصد از مراکز اقامتی خراسان رضوی فعال است