مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 07:002021-03-23سياسي

انجام دور جدید گشت مشترک بازرسی از توزیع اقلام ضروری در کرج


رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: دور جدید گشت مشترک بازرسی از روند توزیع اقلام ضروری در کرج انجام شد.

- بهروز حصاری در حاشیه دور جدید گشت مشترک بازرسی از روند توزیع اقلام ضروری در کرج طی سال جدید در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این گشت با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، شهرداری و اصناف برگزار شد.

وی بیان کرد: نظارت بر روند توزیع میوه دولتی در غرفه های مستقر در سطح شهر و تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و دیگر اقلام و مایحتاج ضروری در فروشگاه های بزرگ سطح شهر و روزبازارها از اهداف این گشت مشترک به شمار می رود.

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر بازار شهر کرج در وضعیت آرامی قرار دارد، تصریح کرد: جایگاه های توزیع میوه فعالیت نسبتاً خوبی دارند و روند توزیع میوه مورد نیاز شهر، روال عادی دارد و کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

وی افزود: امسال به علت بیماری کرونا و لزوم پیشگیری از شیوع مجدد بیماری، تمامی مسئولان شهری در دستگاه ها و نهادهای دولتی بسیج شده اند تا مشکل خاصی در زمینه توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان به وجود نیاید.

حصاری متذکر شد: بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف نیز در سطح شهر مشغول انجام وظیفه بوده و در صورت مشاهده تخلفات صنفی، نسبت به تنظیم گزارش و معرفی متخلفان به سازمان تعزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام دور جدید گشت مشترک بازرسی از توزیع اقلام ضروری در کرج

انجام دور جدید گشت مشترک بازرسی از توزیع اقلام ضروری در کرج