مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 09:002021-03-23اقتصادي

مهاجرت مکانیکی ها و صافکاری ها و رنگ کاری ها از قم


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: شهر محل آرامش و زندگی مردم است؛ اما برخی از مشاغل سیمای شهری را از بین برده اند و برخی مشاغل پیرامون خودرو نیز در برخی از مناطق با اشغال پیاده رو مانعی برای استفاده شهروندان شده اند.

- علیرضا مظفری، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، درگفت وگو با ایسنا در رابطه با شهرک خودرویی قم، عنوان کرد: شهرک خودرویی در زمین حدود 33 هکتار و با بیش از 1200 واحد شغلی برای جا نمایی همه رسته های شغلی وابسته به خودرو با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است.

وی در رابطه با الزام و یا عدم الزام انتقال مشاغل خودرویی به این شهرک بیان کرد: برخی از مشاغل باید به این شهرک منتقل شوند؛ اما برخی دیگر می توانند با تغییر شرایط محیط کار در شهر باقی بمانند.

مظفری ادامه داد: مثلا نمایشگاه های ماشین ملزم به انتقال نیستند مگر اینکه با اشغال کردن پیاده رو باعث سدمعبر شده باشند، ولی مشاغلی مانند صاف کاری که با صداهای بلند سبب مزاحمت برای شهروندان می شوند و رنگ کارها که با مواد شیمیایی سر وکار دارند ملزم به انتقال هستند که ممکن است گاهی مجبور به استفاده از اهرم های قانونی نیز بشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت مکانیکی ها و صافکاری ها و رنگ کاری ها از قم

مهاجرت مکانیکی ها و صافکاری ها و رنگ کاری ها از قم