مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 10:302021-03-23سياسي

افزایش کیفیت تولیدات داخلی، راهکار عمل به شعار سال


سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: افزایش کیفیت تولیدات داخلی با رعایت استانداردها، موانع موجود در صادرات را رفع خواهد کرد.

- سیروس صارمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سال گذشته با تمامی مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع جهانی ویروس کرونا به پایان رسید و سازمان ملی استاندارد ایران نیز با تاسی از شعار سال 99 یعنی جهش تولید نقش آفرین بود و در راستای تولید محصولات داخلی و کمک به رونق صادرات، اقدامات موثری را انجام داد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان افزود: در سال 1400 نیز با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تلاش خواهیم کرد با تسهیل فرآیندهای استانداردسازی، ایجاد انگیزه تولید در واحدهای تولیدی را داشته باشیم.

وی با اشاره به برخی از برنامه های اداره کل استاندارد در سال جدید گفت: امسال در راستای عمل به شعار سال ارائه بسته های حمایتی از تولیدکنندگان داخلی را پشتیبانی و موانع احتمالی موجود را در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و رونق صادرات غیرنفتی از پیش رو برداریم.

صارمی تاکید کرد: این استانداردها هستند که باعث بالا رفتن کیفیت تولیدات داخلی خواهند شد و رعایت استانداردها، موانع صادرات را مرتفع خواهد کرد و بدون شک، اقبال باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت تولیدات داخلی، راهکار عمل به شعار سال

افزایش کیفیت تولیدات داخلی، راهکار عمل به شعار سال