مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 18:002021-03-23سياسي

خدمات امدادگران هلال احمر در کردستان ستودنی است


امدادگران و داوطلبان هلال احمر اقدامات تحسین برانگیزی را در ایام مختلف سال برای خدمت رسانی به مردم انجام می دهند و همه ما قدردان زحمات آن ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر سه شنبه در بازدید از پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر گنجی قروه و صلوات آباد سنندج اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در ایام و مکان هایی که نیاز به امداد و خدمت رسانی است همواره پیشرو بوده و همه مردم قدردان زحمات نیروهای این جمعیت هستند.

وی افزود: نیروهای امدادگر این جمعیت در تمام فصول سال کار مقدسی را برای خدمت به مردم انتخاب کرده اند نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خوشبختانه شاهد نظم و انسجام قابل توجهی در پایگاه های امداد جاده ای مسیر قروه به سنندج هستیم و امیدواریم که سایر پایگاه های امداد نیز در دیگر مسیرها اینطور مجهز باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: وضعیت پایگاه های امداد جاده ای گنجی و صلوات آباد که امروز مورد بازدید قرار گرفت مطلوب بوده و از لحاظ تجهیزات و امکانات دارای انسجام خوبی بود.

وی در ادامه سخنان خود از تلاش های امدادگران مستقر در این پایگاه ها تقدیر کرد و گفت: عزم راسخ امدادگران این جمعیت برای کمک به مردم حادثه دیده بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات امدادگران هلال احمر در کردستان ستودنی است

خدمات امدادگران هلال احمر در کردستان ستودنی است