مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 19:102021-03-23پزشكي

خودکشی یک زن تایبادی با قرص برنج


مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: زن جوان 15ساله تایبادی که هنوز مدت کوتاهی از زندگی مشترکش نگذشته بود با قرص برنج خودکشی کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: زن جوان 15ساله تایبادی که هنوز مدت کوتاهی از زندگی مشترکش نگذشته بود با قرص برنج خودکشی کرد.

جواد آفریدون در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی یک ماه گذشته متاسفانه دو نفر بر اثر مسمومیت قرص برنج جان خود را از دست دادند، متوفی دیگر مرد میانسالی بود که در این مدت به این وسیله خودکشی کرده بود.

وی در ادامه افزود: قرص برنج یکی از سموم دفع آفات است که برای مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده نادرست از قرص برنج باعث ایجاد انواع مسمومیت های حاد و مزمن در انسان ها می شود و مصرف خوراکی قرص برنج در کمتر از 6 ساعت مرگ مصرف کننده را به همراه داد.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد به صورت تعمدی از این قرص برای خلاصی از زندگی استفاده می کنند، بیان کرد: در این موارد علائم ناشی از مسمومیت با قرص برنج به صورت، بی اشتهایی، بی قراری، تحریک پذیری، دوبینی، تهوع، استفراغ، اختلال ضربان قلب و افت فشارخون ظاهر می شود.

آفریدون مطرح کرد: قرص برنج دو نوع است؛ نوع اول آن سم کشنده ای دارد که پس از قرار گرفتن در جریان هوا با اکسیژن ترکیب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی یک زن تایبادی با قرص برنج

خودکشی یک زن تایبادی با قرص برنج