مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 23:552021-03-23پزشكي

یک زندگی سالم پس از 60 سالگی


نتایج مطالعات پیشین در آمریکا که وضعیت سبک زندگی سالم را در بازنشستگان و سالمندان با میانسالان و افرادی که هنوز کار می کنند، مقایسه کرده، نشان می دهد که بیشتر سالمندان و بازنشستگان، - نتایج مطالعات پیشین در آمریکا که وضعیت سبک زندگی سالم را در بازنشستگان و سالمندان با میانسالان و افرادی که هنوز کار می کنند، مقایسه کرده، نشان می دهد که بیشتر سالمندان و بازنشستگان، اغلب تمایلی به پیروی از سبک زندگی سالم و رعایت توصیه های سلامتی در سنین بالا ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور دانا کینگ ، رییس بخش پزشکی خانواده دانشگاه ویرجینیای غربی با اشاره به این مطالعات خاطر نشان می کند که ممکن است روی آوردن به یک الگوی زندگی سالم و ترک سبک زندگی ناسالم به ویژه برای افراد بالای 60 سال بسیار دشوار به نظر برسد.

در این مقاله شبکه خبری سی ان ان با سه متخصص و پزشک برجسته در مورد اینکه چگونه می توان سالمندان را به پذیرش سبک زندگی سالم ترغیب کرد و یک زندگی سالم پس از 60 سالگی داشت، گفت وگو شده است.

دکتر کینگ با بیان اینکه افراد برای وضعیت مالی خود در دوران بازنشستگی برنامه ریزی می کنند اما برای وضعیت مناسب سلامتی خود برنامه ای ندارند، به همراه چند متخصص دیگر پیروی از نکات زیر را برای سلامت بهتر در دوران سالمندی پیشنهاد کرده اند: - یک جفت کفش ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک زندگی سالم پس از 60 سالگی

یک زندگی سالم پس از 60 سالگی