مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 03:352021-03-24اقتصادي

تغییر رویکرد امامزاده ‎ها در کرونا و کمک 192 میلیارد تومانی برای کمک به نیازمندان


سال گذشته در حالی که چندین ماه امامزاده ها برای جلوگیری از شیوع کرونا بسته بودند، خادمان برای کمک به نیازمندان دست از فعالیت برنداشته و در یک سال بیش از 190 میلیارد تومان برای مبارزه با کرونا هزینه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، شیوع کرونا در کشور بسیاری از گروه های جهادی، موکب ها و مردم را برای جلوگیری از این ویروس به میدان آورد که امامزاده های استان تهران نیز از این اقدامات مستثنا نبودند.

امامزاده ها به کارگاه تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی تبدیل شدند بر همین اساس، از اوایل شیوع کرونا پس از مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی امامزاده ها، بسیاری از امامزاده های استان تهران به کارگاه تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی تبدیل شدند و به گفته حجت الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اوقاف استان تهران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حتی یک روز هم امامزاده ها تعطیل نشدند و فقط متناسب با شرایط، نوع خدمات آن ها متفاوت شد.

همزمان با نوروز 99 که امامزاده ها پذیرای زائران نبودند، خادمان امامزاده ها با همکاری گروه های جهادی اقدام به ضدعفونی معابر و خیابان ها کرده و به دلیل کمبود ماسک و مواد ضدعفونی، در امامزاده ها تجهیزات لازم از چرخ خیاطی و پارچه مناسب تعبیه شد تا ماسک، شیلد و لباس های مورد نیاز کادر درمان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رویکرد امامزاده ‎ها در کرونا و کمک 192 میلیارد تومانی برای کمک به نیازمندان

تغییر رویکرد امامزاده ‎ها در کرونا و کمک 192 میلیارد تومانی برای کمک به نیازمندان