مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 05:252021-03-24سياسي

لغو مجوز فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد


معاون گردشگری خراسان رضوی از لغو مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سارینا سفر توس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری امروز چهارم فروردین ماه 1400 گفت: مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سارینا سفر توس لغو شد.

معاون گردشگری خراسان رضوی افزود: براساس رای صادره در هفدهمین جلسه نظارت و رسیدگی به شکایات دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان رضوی در خصوص شکایات متعدد و سرگردان ی مسافران در هتل های شهرهای مختلف و عدم پاسخگویی به پیگیری های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی مجوز فعالیت این شرکت لغو شده است.

وی گفت: مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سارینا توس به استناد ماده 20 آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب بیست و هفتم خرداد سال 80 هیئت وزیران و ماده 47 آیین نامه مقررات اجرایی_انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سارینا توس لغو شده است.

معاون گردشگری خراسان رضوی تأکید کرد: شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سارینا سفر توس موظف است ضمن جمع آوری تابلوی سر در و علائم و هرگونه نام و نشان، از فعالیت درزمینهٔ فعالیت های مندرج دربند ب ماده یک آیین نامه نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مجوز فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد

لغو مجوز فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد