مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 05:452021-03-24اقتصادي

میوه های ستاد تنظیم بازار تا 20 درصد ارزان تر توزیع می شود


رییس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان گفت: قیمت سیب و پرتقالی که ستاد تنظیم بازار توزیع می کند بین 15 تا 20 کمتر از نرخ میوه های میدان مرکزی میوه و تره بار است.

- ناصر اطرج در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان از اول فروردین امسال باز بوده و بدون وقفه به کار خود ادامه داده است.

وی درباره وضعیت تأمین و عرضه سیب و پرتقال در ایام عید، افزود: کمیته تنظیم بازار میوه پایان سال مسئول توزیع سیب و پرتقال شب عید بود و میوه های ستاد تنظیم بازاری هم اکنون نیز طبق برنامه از پیش تعیین شده، عرضه می شود و ارتباطی با میدان میوه و تره بار ندارد.

رییس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان خاطرنشان کرد: هم اکنون نرخ عمده فروشی هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال در میدان مرکزی میوه و تره بار بین هشت هزار تومان تا 14 هزار تومان و نرخ هر کیلوگرم سیب درختی بین 6 هزار تومان تا 11 هزار تومان است.

وی بدون اشاره به نرخ موز و کیوی، گفت: انواع موز روزانه و کیوی هفتگی در میدان نرخ گذاری می شود.

اطرج با بیان اینکه عرضه میوه های ستاد تنظیم بازاری بر کاهش و کنترل قیمت میوه شب عید مؤثر بوده است، اظهار داشت: قیمت میوه هایی که ستاد تنظیم بازار توزیع می کند بین 15 تا 20 درصد کمتر از نرخ میوه های میدان میوه و تره بار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه های ستاد تنظیم بازار تا 20 درصد ارزان تر توزیع می شود

میوه های ستاد تنظیم بازار تا 20 درصد ارزان تر توزیع می شود