مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 10:402021-03-24حوادث

درگیری پدر و پسر خشکبیجاری با سارق برق/سارق دستگیر شد


در پی درگیری یک پدر و پسر فداکار با سارق برق در یکی از روستاهای خشکیبجار، سارق دستگیر اما پدر و پسر به سبب شدت جراحات وارده در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، یکی از چالش های امروز در صنعت برق به ویژه در شبکه توزیع، سرقت کابل های مسی از سوی سارقان به ویژه در روستاها است.

سرقت سیم و کابل های مسی در شبکه توزیع یکی از مشکلاتی است که نه تنها دولت که متولی تأمین و توزیع انرژی است بلکه مردم که ذینفعان اصلی آن هستند را نیز با چالش جدی روبرو کرده است.

خوشبختانه با هشیاری و حضور به موقع شبکه توزیع، دستگاه های نظارتی، انتظامی و همچنین مردم از سرقت قابل توجه کابل های برق در استان جلوگیری شده اما همچنان سرقت کابل یکی از پرسودترین درآمد سارقان و سودجویان محسوب می شود.

سحرگاه امروز نیز قرار بود بخشی از شبکه برق در یکی از روستاهای بخش خشکبیجار رشت توسط سارقی قطع و به فروش رسانده شود اما این حضور به موقع و هشیارانه مردم مانع آن شد.

بخشدار خشکیبجار در گفت وگو با خبرنگار فارس خبر داد که دو تن از نیروهای بسیجی و فداکار به همراه دهیار یکی از روستای بخش ساعت پنج صبح با سارق سیم های برق مواجه شدند که سارق بارویت دو مرد پا به فرار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری پدر و پسر خشکبیجاری با سارق برق/سارق دستگیر شد

درگیری پدر و پسر خشکبیجاری با سارق برق/سارق دستگیر شد