مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 18:252021-03-24ورزشي

تکواندو شانس اول آذربایجان شرقی برای کسب مدال المپیک


تکواندو آذربایجان شرقی به دنبال دومین مدال المپیک است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، المپیک توکیو که با یک سال تاخیر امسال برگزار خواهد شد، بزرگترین مسابقات ورزشی بوده و مدال المپیک باارزش ترین مدالی مسابقات ورزشی محسوب می شود.

در طول تاریخ کاروان جمهوری اسلامی ایران مد ال های متعددی در رشته های کشتی آزاد، کشتی فرنگی، وزنه برداری، تکواندو و دوومیدانی در المپیک به دست آورده است.

سهم رشته تکواندو که از سال 1992 به صورت رسمی در المپیک گنجانده شده است، 7 مدال بوده که یکی از این مدال های توسط تکواندوکار آذربایجان شرقی به دست آمده است.

یوسف کرمی در المپیک 2004 آتن موفق به کسب مدال برنز شد که این تنها مدال کسب شده ورزش آذربایجان شرقی در ادوار المپیک به شمار می رود.

حالا میر هاشم حسینی یکی از 2 تکواندوکاری که موفق کسب سهمیه این مسابقات شده به دنبال افتخاری دیگری برای استان آذربایجان شرقی است.

میر هاشم در کارنامه افتخارات خود مدال های جهانی و آسیایی متعددی دارد و در کلکسیون افتخارات خود به دنبال مدال خوش رنگ المپیک است تا ثابت کند که آذربایجان شرقی و میانه مهد تکواندو در کشور است.

انتهای پیام/60017/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندو شانس اول آذربایجان شرقی برای کسب مدال المپیک

تکواندو شانس اول آذربایجان شرقی برای کسب مدال المپیک