مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:002021-03-25سياسي

کردستان ظرفیت مناسبی برای کمک به جهش تولید در کشور است


رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب شعار سال 1400 توسط مقام معظم رهبری، گفت: ظرفیت های طبیعی، کشاورزی، معادن و مرز استراتژیک از ظرفیت های مطلوب کردستان برای پشتیبانی از تولید است.

- ایسنا/کردستان رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب شعار سال 1400 توسط مقام معظم رهبری، گفت: ظرفیت های طبیعی، کشاورزی، معادن و مرز استراتژیک از ظرفیت های مطلوب کردستان برای پشتیبانی از تولید است.

محسن فتحی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکید چندین ساله رهبر معظم انقلاب بر تولید، نشان دهنده دغدغه ایشان برای شکوفایی اقتصادی است.

وی با بیان اینکه شعارهای سال در واقع اولویت هایی هستند که باید در بدنه اجرایی مورد توجه قرار گیرند، گفت: بخش خصوصی سرمایه و جان خود را در مسیر تولید قرار داده و دولت وظیفه حمایت از آن را دارد.

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس یازدهم غیرقابل پیش بینی بودن یا تغییرات مستمر قیمت مواد اوّلیه برای فرآیند تولید را از عمده موانع تولید عنوان کرد و بیان داشت: بی ثبات بودن قوانین و مقررات حوزه ی اقتصاد و دشواری در تأمین مالی از دیگر چالش های سرمایه گذاران برای تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان ظرفیت مناسبی برای کمک به جهش تولید در کشور است

کردستان ظرفیت مناسبی برای کمک به جهش تولید در کشور است