مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:052021-03-25سياسي

جایگاه امدادگران هلال احمر در کمک کردن به مردم ستودنی است


جایگاه امدادگران هلال احمر در کمک رسانی به مردم در حوادث مختلف، ارزشمند و ستودنی است و همه باید قدردان زحمات آنان باشند.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جایگاه امدادگران هلال احمر در کمک رسانی به مردم در حوادث مختلف، ارزشمند و ستودنی است و همه باید قدردان زحمات آنان باشند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در بازدید از پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر گنجی قروه و صلوات آباد سنندج، اظهار کرد: نیروهای امدادگر و داوطلبان هلال احمر کار سخت و در عین حال مقدسی را انتخاب کرده اند و باید به خود ببالند.

وی با بیان اینکه روش زندگی امام علی (ع) انتخاب کار سخت برای خدمت بهتر به مردم بود، افزود: ما نیز باید پیرو رفتار و روش بزرگان دین باشیم و امروز نیروهای هلال احمر در همین راستا قدم برداشته اند و وظیفه خطیری را برعهده گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان، وضعیت پایگاه های امداد و نجات جاده ای گنجی و صلوات آباد را مطلوب و مجهز دانست و بیان کرد: نظم و ترتیب و عزم راسخی که امدادگران این جمعیت برای کمک به مردم حادثه دیده دارند، بسیار ارزشمند و شایسته تقدیراست.

حجت الاسلام پورذهبی بر لزوم ارائه آموزش کمک های اولیه به مردم برای امدادرسانی سریع در مواقع ضروری تاکید کرد و گفت: تلاش می کنیم روحانیون در روستاها نیز به لح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه امدادگران هلال احمر در کمک کردن به مردم ستودنی است

جایگاه امدادگران هلال احمر در کمک کردن به مردم ستودنی است