مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:152021-03-25اقتصادي

ثبت 9 میلیون و 300 هزار تردد در اصفهان / همه راهدارخانه های اصفهان آماده باش هستند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: 9 میلیون و 332 هزار تردد در جاده های استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ثبت شده است.

- مهدی خضری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان اظهار داشت: از 25 اسفند سال گذشته تا چهار فروردین 9 میلیون و 332 هزار و 100 تردد در سطح جاده های استان اصفهان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه میزان تردد ثبت شده در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 75 درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون 630 هزار و 627 خودرو وارد شهرهای استان اصفهان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون نیز 691 هزار و 761 خودرو از شهرهای استان اصفهان خارج شده است، ادامه داد: این آمار در سال گذشته 374 هزار و 310 مورد بوده است که در سال جاری با افزایش 85 درصدی رو به رو بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به پیش بینی های هواشناسی وزش باد شدید در همه مناطق استان اصفهان را داریم، گفت: این پدیده در محورهای شرقی و به ویژه نایین و خور و بیابانک شدیدتر است.

احتمال وزش توفان شن در اصفهان خضری با اشاره به کاهش دید رانندگان با توجه به وزش توفان همراه با گرد و خاک در استان اصفهان افزود: این پدیده از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 9 میلیون و 300 هزار تردد در اصفهان / همه راهدارخانه های اصفهان آماده باش هستند

ثبت 9 میلیون و 300 هزار تردد در اصفهان / همه راهدارخانه های اصفهان آماده باش هستند