مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:252021-03-25اقتصادي

از امروز چک هایی با رنگ بنفش صادر می شود


با ورود به سال 1400 و آغاز فعالیت بانک ها پس از تعطیلات نوروزی، ثبت دسته چک های جدید در سامانه صیاد اجباری می شود و از امروز متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک ها برای دریافت دسته چک های درخواست دهند که در این باید لازم است تا صادرکنندگان و دریافت کنندگان .

- با ورود به سال 1400 و آغاز فعالیت بانک ها پس از تعطیلات نوروزی، ثبت دسته چک های جدید در سامانه صیاد اجباری می شود و از امروز متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک ها برای دریافت دسته چک های درخواست دهند که در این باید لازم است تا صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک باید با فرآیندهای ثبت و انتقال چک در سامانه صیاد و ابزارهای دسترسی به این سامانه آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانون اصلاح قانون صدور چک به منظور حمایت از دریافت کنندگان چک و به حداقل رساندن چک های بی محل در سال 1397 به تصویب رسید و از ابتدای سال آینده لازم الاجراست که از امروز با آغاز فعالیت بانک ها در سال جدید، دسته های چک جدید در بانک ها توزیع و ثبت آن ها در سامانه صیاد اجباری می شود و متقاضیان می توانند برای دریافت آن ها با مراجعه به شعب بانک ها درخواست دهند.

در قانون جدید نحوه صدور، دریافت و انتقال چک تغییراتی داشته و افرادی که مبادلات خود را با چک انجام می دهند تکالیفی برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از امروز چک هایی با رنگ بنفش صادر می شود

از امروز چک هایی با رنگ بنفش صادر می شود