مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-25اقتصادي

چک های جدید از امروز می آیند


با توجه به در دسترس بودن برنامک های حوزه پرداخت، خدمات پرکاربرد از قبیل امکان ثبت صدور چک متعلق به هر یک از بانک ها تایید دریافت چک و همچنین انتقال چک، - توسط برنامک های یادشده ارائه می شوند.

با ورود به سال 1400 و آغاز فعالیت بانک ها پس از تعطیلات نوروزی، ثبت دسته چک های جدید در سامانه صیاد اجباری می شود و از امروز متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک ها برای دریافت دسته چک های درخواست دهند که در این باید لازم است تا صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک باید با فرآیندهای ثبت و انتقال چک در سامانه صیاد و ابزارهای دسترسی به این سامانه آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانون اصلاح قانون صدور چک به منظور حمایت از دریافت کنندگان چک و به حداقل رساندن چک های بی محل در سال 1397 به تصویب رسید و از ابتدای سال آینده لازم الاجراست که از امروز با آغاز فعالیت بانک ها در سال جدید، دسته های چک جدید در بانک ها توزیع و ثبت آن ها در سامانه صیاد اجباری می شود و متقاضیان می توانند برای دریافت آن ها با مراجعه به شعب بانک ها درخواست دهند.

در قانون جدید نحوه صدور، دریافت و انتقال چک تغییراتی داشته و افرادی که مبادلات خود را با چک انجام می دهند تکالیفی برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چک های جدید از امروز می آیند

چک های جدید از امروز می آیند