مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 17:352021-03-25اجتماعي

زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی


مدیرکل اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی گفت: زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی که دستگاه انتخابی آنان استانداری بوده در هفته دوم فروردین ماه سال 1400 اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد حسن زاده اظهار داشت: مصاحبه پذیرفته شدگان از نیمه دوم فروردین ماه سال 1400 براساس جدول زمانبندی و تاریخ و ساعت مشخص شده در محل استانداری انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: استانداری آذربایجان شرقی دارای 41 سهمیه استخدامی بود که 110 نفر از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجاز مرحله اول معرفی شده اند.

مدیرکل اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: محل رسمی درج آگهی ها جهت اطلاع رسانی، پرتال استانداری خواهد بود و کلیه داوطلبان به منظور آگاهی از ادامه روند و اطلاعیه ها حتما به صورت مستمر به این پرتال مراجعه کنند؛ در غیر این صورت، مسئولیت عدم پیگیری بر عهده داوطلبان خواهد بود و بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعی داوطلبان از ادامه فرآیند استخدام می باشد.

حسن زاده بر مطالعه دقیق آگهی های مندرج در پرتال استانداری تاکید و اشاره کرد: تمامی مندرجات پرتال استانداری ملاک عمل خواهد بود و لازم است داوطلبان قبل از مراجعه، مندرجات انتشار یافته را به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی

زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی