مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 02:552021-03-25ورزشي

«مُحاکات»؛ لذت تماشا بی مکافات!


منصور ضابطیان همچنان یادآور گفت و گوهایی است که از مصاحبه شونده می پرسید اگر یک زرافه داشت با آن چه می کرد و دوست داشت به اندورن آدم ها سرک بکشد و حالا به جای گردن دراز زرافه با دوربین، - سراغ روح و روان آدم هایی رفته که در استودیوی محاکات می نشینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: همان قدر که محمد حسین میثاقی دلیلی است برای تماشانکردن هر برنامه ای که او اجرا کند، منصور ضابطیان هم انگیزه ای است تا ببینی این بار چه کار متفاوتی عرضه کرده است.

ضابطیان البته هیچ ربطی به فوتبال از نوع برتر و غیر برتر ندارد و نه در شبکه سه که قبل تر هم در شبکه آموزش بود و حالا هم در شبکه دو با محاکات آمده است تا سنت حکایت و قصه گویی را زنده کند.

با این وصف چرا به میثاقی اشاره شد؟ چون فرضِ برنامه هایی که ضابطیان می سازد احترام به مخاطب و انتقال حس آرامش است و آن یکی را که می بینی حس می کنی یکی یا گروهی دارند به تو و علاقه یا سلیقه ات اهانت می کنند! منصور ضابطیان اما برای من فراتر از یک مجری و برنامه ساز که یک دوست با هویت روزنامه نگاری است و هنوز بیش از آن که حتی یادآور رادیو هفت باشد، خاطره مصاحبه هایی را زنده می کند که ناگاه در پایان از شخصیت سیاسی یا اجتماعی طرف گفت و گوی خود می پرسید: اگر یک زرافه داشته باشید با او چه می کنید؟ پاسخی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مُحاکات»؛ لذت تماشا بی مکافات!

«مُحاکات»؛ لذت تماشا بی مکافات!