مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 04:102021-03-26اجتماعي

تجربه شیرین خانم معلم پس از 30 سال سابقه تدریس


شیوع ویروس کرونا بسیاری از معلمان را مجبور به تدریس مجازی در این دوران کرد؛ خانم معلم نمونه تهرانی ارتباط عاطفی مجازی با بچه ها در تدریس مجازی را تجربه شیرین کار 30 ساله اش می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیار مشکل است، البته خانم معلم از آن به عنوان تجربه شیرین دوران 30 ساله کاری اش یاد می کند.

زمانی که از جذب یکی از دانش آموزانش به درس صحبت می کند شوق در صدایش موج می زند گویا از موفقیت فرزند خودش سخن می گوید.

دانش آموزی که به درس بی علاقه شده بود حالا جزو فعال ترین های کلاس است یکی از دانش آموزانم در دوران ب ه صورت حضوری او را ببینم، پس از ملاقات حضوری که با او داشتم حالا او جزو دانش آموزان فعال کلاس من است .

میترا نباتی معلم پایه ششم پسرانه در منطقه 11 تهران این ارتباط صمیمی با دانش آموزان را راز موفقیتش می داند و از اهمیت مدیریت در کلاس و مهارت کنترل بچه ها صحبت می کند.

کنترل کلاس مجازی به خصوص برای پسربچه ها بسیار دشوار است و این مسأله مهارت کنترل بچه ها را برای یک معلم ضروری می کند، من این کار را از طریق برقراری ارتباط صمیمی با دانش آموزان انجام دادم .

روایت معلم نمونه از تدریس در دوره ارسال کنند.

انجام کارهای گروهی را هم در دستور کارمان داریم به این صورت که برای هر یک از دروس گروه بندی انجام می دهیم و هر یک از دانش آموزان سرگروه یکی از گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه شیرین خانم معلم پس از 30 سال سابقه تدریس

تجربه شیرین خانم معلم پس از 30 سال سابقه تدریس