مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 06:152021-03-26بين الملل

واکنش حماس به انتخابات کنست


جنبش حماس تاکید کرد که بر روی هیچگونه تغییراتی در داخل جامعه اسراییل حساب باز نکرده و تنها بر اراده و مقاومت مستمر مردم برای مقابله با اشغالگران و طرح های آنها برای نابودی مساله فلسطین حساب باز می کند.

- جنبش حماس تاکید کرد که بر روی هیچگونه تغییراتی در داخل جامعه اسراییل حساب باز نکرده و تنها بر اراده و مقاومت مستمر مردم برای مقابله با اشغالگران و طرح های آنها برای نابودی مساله فلسطین حساب باز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، جنبش حماس در واکنش به نتایج تولیه انتخابات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: هویت هر دولت اسراییلی که در آینده روی کار بیاید، هرگز ماهیت اختلاف با این اشغالگر را تغییر نخواهد داد و اسراییل همچنان رژیمی اشغالگر محسوب می شود که باید در برابر آن مقاومت کرد و این مساله هرگز بر روند مبارزاتی مردم فلسطین تا بیرون راندن این اشغالگران تاثیری نخواهد داشت.

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس اظهار کرد: ما بر روی هیچگونه تغییراتی در داخل جامعه اسراییل حساب باز نمی کنیم همه آنها نتیجه طرح صهیونیستی و اشغالگرانه ای هستند که هدف از آن تثبیت پایه های این رژیم با زیر پا گذاشتن حق فلسطینی ها است.

برهوم تاکید کرد: ما بر اراده مردم مان و مقاومت مستمر و رو به فزونی آنها به عنوان حقی مشروع در دفاع از حقوق مردم ما و مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به انتخابات کنست

واکنش حماس به انتخابات کنست