مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 06:552021-03-26سياسي

تبریک نماینده زرتشتیان مجلس به مناسبت سالروز پیامبری زرتشت


نماینده زرتشتیان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سالروز به پیامبری رسیدن اشوزرتشت اسپنتمان، پیام آور زردتشتیان و همزمانی آن با نوروز 1400 را به همه جهانیان تبریک گفت.

- تبریک نماینده زرتشتیان مجلس به مناسبت "سالروز پیامبری زرتشت" نماینده زرتشتیان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سالروز "به پیامبری رسیدن اشوزرتشت اسپنتمان، پیام آور زردتشتیان" و همزمانی آن با نوروز 1400 را به همه جهانیان تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسفندیار اختیاری در پیامی سالروز به پیامبری رسیدن اشوزرتشت اسپنتمان ، پیام آور آریایی ها را به همه زدتشتیان و مردم جهان تبریک گفت.

متن کامل این پیام تبریک به شرح زیر است: خشنه اتره اهورهه مزداو به نام دانای بزرگ هستی بخش نوروز شکوهمند باستانی و بهار دل انگیز از راه رسید و با زایش و به پیامبری رسیدن پیام آور بزرگ آریایی؛ اشوزرتشت اسپنتمان، در خورداد روز از ماه فروردین، شکوهش صد چندان شد.

خوشا بر ما که نوروزمان چنین پیروز است و بهارمان چنین جاودانه و تابناک.

پیروان راستین این ابرمرد تاریخ بشریت می دانند که تنها با نیک اندیشی، نیک گفتاری و نیک کرداری می توان در یگانه راه در جهان که همانا راستی است، گام برداشت و همواره به یاد دارند، در گاتها ؛ پیام آسمانی اشوزرتشت اسپنتمان که هزاران سال است، ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک نماینده زرتشتیان مجلس به مناسبت سالروز پیامبری زرتشت

تبریک نماینده زرتشتیان مجلس به مناسبت سالروز پیامبری زرتشت