مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:202021-03-26سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی ششم فروردین ایسنا


توییت جدید ظریف درباره برجام/ دلایل اهمیت سفر وزیر خارجه چین به ایران/ تبریک نماینده زرتشتیان مجلس به مناسبت سالروز پیامبری زرتشت / 1400، - توییت جدید ظریف درباره برجام/ دلایل اهمیت سفر وزیر خارجه چین به ایران/ تبریک نماینده زرتشتیان مجلس به مناسبت "سالروز پیامبری زرتشت"/ 1400، سال حل ابرچالش ها و.

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز، ششم فروردین ماه 1400 مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

در خصوص احیای برجام، تلاش شده جای قربانی و مجرمان عوض شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به بدعهدی طرف های غربی برجام برای اجرای تعهداتشان و تلاش برای احیا این توافق بین المللی تاکید کرد: در خصوص آنچه باید برای احیای برجام انجام گیرد، انبوهی از تحریفات صورت گرفته و تلاش شده تا جای قربانی و مجرمان عوض شود.

انتشار فکت شیت زمان بندی اجرای توافق برجام از 16 ژانویه (27 دی) 2016 تا 25 مارس (پنجم فروردین) 2021 در پیام توییتری از سوی محمد جواد ظریف در صدر اخبار پرمخاطب امروز قرار گرفت.

چرا سفر وزیر خارجه چین به ایران مهم است؟ دومین خبر پربازدید، تشریح ابعاد سفر وزیر خارجه چین به تهران از زبان یک استاد ژئوپلیتیک دانشگاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی ششم فروردین ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی ششم فروردین ایسنا