مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:352021-03-26سياسي

هیات دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در سال جدید چه برنامه هایی دارد؟


عفتی، مسئول هییت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون اقداماتی که این هیأت دانشجویی در سال 1400 دنبال خواهد کرد، - هیات دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در سال جدید چه برنامه هایی دارد؟ مسئول هیات دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: برای ماه رمضان سال 1400 رزمایش همدلی و مواسات را خواهیم داشت و با توجه به اینکه مردم خیر هستند در این اقدام کمک خواهند کرد.

عفتی، مسئول هییت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون اقداماتی که این هیأت دانشجویی در سال 1400 دنبال خواهد کرد، گفت: تجربه ای که کرونا به ما داد، این بود که مجبور شدیم اجتماعات را تعطیل کنیم؛ فضای خیلی خوبی به وجود آمد که به روضه های خانگی توجه کنیم و این روضه های خانگی بیشتر توجه می شود و هر خانواده ای در هر شرایطی که هست این روضه ها را برگزار کند.

وی ادامه داد: برنامه هیأت در سال جدید همین روضه های خانگی و سر زدن به خانواده شهدا نیز خواهد بود، در سال قبل هم مدتی هفته ای یکبار به منازل شهدا می رفتیم بعد جلسات حضوری برگزار شد و تصمیم گرفتیم ماهی یک بار به منازل شهدا برویم و این روضه های خانگی را در منازل آن ها برگزار کنیم که این کار در سال جدید نیز ادامه دار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در سال جدید چه برنامه هایی دارد؟

هیات دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در سال جدید چه برنامه هایی دارد؟